Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатишена, Ірина Михайлівна / Hnatyshena, Iryna / Gnatyshena, Iryna-
dc.contributor.authorKhariuk, Inna-
dc.date.accessioned2021-10-23T11:10:22Z-
dc.date.available2021-10-23T11:10:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issnУДК: 81.1:004.43-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/984-
dc.description.abstractThis study sets out to give a general overview of the availability of technology for foreign language (FL) teaching and learning today, to outline the various uses of information and communication technologies (ICTs) in this sector, to provide a few, selected studies of best practice, illustrating meaningful deployment of these resources, and to point towards future developments and possible implementation in the coming decade. It highlights the importance and the role of the teacher in ICT rich foreign language learning environment and shows how such environments can contribute to cross-cultural understanding. Дане дослідження ставить собі за мету дати загальне уявлення про доступність інформаційних технологій при вивченні та викладанні іноземної мови сьогодні. У статті показано різні види інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в цьому секторі; проаналізовано кілька виокремлених підходів до навчання; проілюстровано суттєве поширення таких ресурсів, а також зазначено важливість та можливі шляхи розвитку ІКТ в навчанні іноземної мови у найближче десятиліття. Автори статті підкреслюють важливість та роль викладача в середовищі навчання іноземної мови з використанням ІКТ та аналізують, який внесок може зробити таке середовище у розвиток міжкультурної комунікації.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. 2017. Випуск № I-II (65-66). С. 232-239.uk_UK
dc.subjectICTen
dc.subjectІКТuk_UK
dc.subjectapproachen
dc.subjectпідхідuk_UK
dc.subjectteaching and learning technologiesen
dc.subjectтехнології викладання та навчанняuk_UK
dc.subjectlanguage programmesen
dc.subjectмовні програмиuk_UK
dc.titleThe Potential of ICTs in Language Educationen
dc.title.alternativeПотенціал інформаційних комунікативних технологій у вивченні мовиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:16.01.45 Викладання мовознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017 ЧТЕІ.pdfОсновний текст157.81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.