Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаначинська, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-10-21T09:20:35Z-
dc.date.available2021-10-21T09:20:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/963-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные аспекты оценки эффективности финансово-хозяйственной деятельности предприятий гостиничного хозяйства. Автором сделан акцент на конкурентоспособность отелей, которая в целом достижима при условии предложения потребителю лучшей отельной услуги (услуги с наилучшими, с точки зрения постояльца, качественными, ценовыми и прочими параметрами, или, иначе говоря, гостиничное услуги, которая наилучшим образом решит проблемы клиента. У статті розглянуті основні аспекти оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності підприємств готельного господарства. Автором зроблений акцент на конкурентоспроможність готелів, яка в цілому досяжна за умови пропозиції споживачеві кращої готельної послуги (послуги з найкращими, з точки зору постояльця, якісними, ціновими та іншими параметрами, або, інакше кажучи, готельне послуги, яка найкращим чином вирішить проблеми клієнта.The article discusses the main aspects of assessing the effectiveness of the financial and economic activities of enterprises of the hotel farm. The author was focused on the competitiveness of hotels, which generally achievable, subject to the proposal to the consumer with the best hotel service (services with the best, from the point of view of the guest, high-quality, price and other parameters, or, in other words, the hotel service that the client's problem best solves.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСборник научных статей Ростовского государственного экономического университета, Ростов-на Дону: РГЭУ, 2010, С.318 – 324.uk_UK
dc.subjectціноутворенняuk_UK
dc.subjectценообразованияuk_UK
dc.subjectpricinguk_UK
dc.subjectготельні послугиuk_UK
dc.subjectгостиничные услугиuk_UK
dc.subjecthotel servicesuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectmarketuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectэффективностьuk_UK
dc.subjectefficiencyuk_UK
dc.subjectкола Марковаuk_UK
dc.subjectкруги Марковаuk_UK
dc.subjectMarkov circlesuk_UK
dc.titleАналіз ціноутворення на ринку готельних послуг з використанням кіл Маркова і показників ефективностіuk_UK
dc.title.alternativeАнализ ценообразования на рынке гостиничных услуг с применением цепей Маркова и показателей эффективностиuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of pricing in the hotel services market using Markov chains and indicators efficiencyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67_Manachynska_J.pdfОсновний текст489.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.