Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/963
Назва: Аналіз ціноутворення на ринку готельних послуг з використанням кіл Маркова і показників ефективності
Інші назви: Анализ ценообразования на рынке гостиничных услуг с применением цепей Маркова и показателей эффективности
Analysis of pricing in the hotel services market using Markov chains and indicators efficiency
Автори: Маначинська, Юлія Анатоліївна
Теми: ціноутворення
ценообразования
pricing
готельні послуги
гостиничные услуги
hotel services
ринок
рынок
market
ефективність
эффективность
efficiency
кола Маркова
круги Маркова
Markov circles
Дата публікації: 2010
Видавництво: Сборник научных статей Ростовского государственного экономического университета, Ростов-на Дону: РГЭУ, 2010, С.318 – 324.
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены основные аспекты оценки эффективности финансово-хозяйственной деятельности предприятий гостиничного хозяйства. Автором сделан акцент на конкурентоспособность отелей, которая в целом достижима при условии предложения потребителю лучшей отельной услуги (услуги с наилучшими, с точки зрения постояльца, качественными, ценовыми и прочими параметрами, или, иначе говоря, гостиничное услуги, которая наилучшим образом решит проблемы клиента. У статті розглянуті основні аспекти оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності підприємств готельного господарства. Автором зроблений акцент на конкурентоспроможність готелів, яка в цілому досяжна за умови пропозиції споживачеві кращої готельної послуги (послуги з найкращими, з точки зору постояльця, якісними, ціновими та іншими параметрами, або, інакше кажучи, готельне послуги, яка найкращим чином вирішить проблеми клієнта.The article discusses the main aspects of assessing the effectiveness of the financial and economic activities of enterprises of the hotel farm. The author was focused on the competitiveness of hotels, which generally achievable, subject to the proposal to the consumer with the best hotel service (services with the best, from the point of view of the guest, high-quality, price and other parameters, or, in other words, the hotel service that the client's problem best solves.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/963
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67_Manachynska_J.pdfОсновний текст489.68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.