Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаначинська, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-10-19T08:59:08Z-
dc.date.available2021-10-19T08:59:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 657.4:330.14-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/944-
dc.description.abstractВ умовах поглиблення ринкових перетворень особливого значення набуває необхідність підсилення ринкової орієнтації торговельних підприємств, що передбачає удосконалення не тільки окремих елементів системи комерційної діяльності, що склалася, але й комплексне системне використання концепції маркетингу в діяльності підприємства. Маркетинговий підхід до комерційної діяльності торговельних підприємств дозволить вирішувати ринкові проблеми більш раціональним шляхом, своєчасно виявляти ринкові можливості та використовувати їх, планувати та організовувати комерційну діяльність на ринку з урахуванням передбачених тенденцій споживчого попиту. In the conditions of deepening of market transformations of special importance acquires the need to strengthen the market orientation of trading enterprises, which provides for improving not only separate elements of the system of commercial activity, but also a comprehensive systemic use of the concept of marketing in the activities of the enterprise. Marketing approach to commercial activity of trading enterprises will solve market problems a more rational way, to timely manifest market opportunities and use them, plan and organize commercial activity in the market, taking into account the predicted consumer demand trends.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАктуальні питання обліку, аналізу і аудиту: теорія та практика: колективна монографія у 2 т. / за ред. П.Й. Атамас. Дніпропетровськ : ФОП Дробязко С.І., 2014. Т.2. 408 c. (C.99 – 106)uk_UK
dc.subjectтоварuk_UK
dc.subjectproductuk_UK
dc.subjectтоварuk_UK
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UK
dc.subjectaccountinguk_UK
dc.subjectбухгалтерский учетuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectуправлениеuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectторгівляuk_UK
dc.subjecttradeuk_UK
dc.subjectторговляuk_UK
dc.titleУдосконалення обліку товарних операцій в умовах маркетингової орієнтації торговельних підприємствuk_UK
dc.title.alternativeImprovement of accounting of commodity operations in the marketing orientation of trading enterprisesuk_UK
dc.title.alternativeСовершенствование учета товарных операций в условиях маркетинговой ориентации торговых предприятийuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85_Manachynska_J_Удоск_обліку_товарних_.pdfОсновний текст1.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.