Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/944
Название: Удосконалення обліку товарних операцій в умовах маркетингової орієнтації торговельних підприємств
Другие названия: Improvement of accounting of commodity operations in the marketing orientation of trading enterprises
Совершенствование учета товарных операций в условиях маркетинговой ориентации торговых предприятий
Авторы: Маначинська, Юлія Анатоліївна
Ключевые слова: товар
product
товар
бухгалтерський облік
accounting
бухгалтерский учет
управління
management
управление
маркетинг
marketing
маркетинг
торгівля
trade
торговля
Дата публикации: 2014
Издатель: Актуальні питання обліку, аналізу і аудиту: теорія та практика: колективна монографія у 2 т. / за ред. П.Й. Атамас. Дніпропетровськ : ФОП Дробязко С.І., 2014. Т.2. 408 c. (C.99 – 106)
Аннотация: В умовах поглиблення ринкових перетворень особливого значення набуває необхідність підсилення ринкової орієнтації торговельних підприємств, що передбачає удосконалення не тільки окремих елементів системи комерційної діяльності, що склалася, але й комплексне системне використання концепції маркетингу в діяльності підприємства. Маркетинговий підхід до комерційної діяльності торговельних підприємств дозволить вирішувати ринкові проблеми більш раціональним шляхом, своєчасно виявляти ринкові можливості та використовувати їх, планувати та організовувати комерційну діяльність на ринку з урахуванням передбачених тенденцій споживчого попиту. In the conditions of deepening of market transformations of special importance acquires the need to strengthen the market orientation of trading enterprises, which provides for improving not only separate elements of the system of commercial activity, but also a comprehensive systemic use of the concept of marketing in the activities of the enterprise. Marketing approach to commercial activity of trading enterprises will solve market problems a more rational way, to timely manifest market opportunities and use them, plan and organize commercial activity in the market, taking into account the predicted consumer demand trends.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/944
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
85_Manachynska_J_Удоск_обліку_товарних_.pdfОсновний текст1.87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.