06.81.55 Збут продукції, маркетинг Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 8 з 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Створення та використання маркетингових стратегій для збільшення фінансової незалежності підприємства. просування продукції через соціальні мережіГалан, Людмила Володимирівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2019Брендингові технології як спосіб популяризації товарівХитрова, Ольга Аліківна
2018Особливості маркетингового ціноутворення на різних типах ринківЧаплінський, Юрій Богданович; Войцих, Сергій Володимирович
2018Особливості реалізації рекламної кампанії у соціальній мережі FacebookЧаплінський, Юрій Богданович; Пащин, Руслана Ярославівна
2019Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємстваЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерамиЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2020Групування витрат на розробку та імплементацію програми лояльностіЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2020Брендинг В2В ринків: значення та особливості формуванняУрсакій, Юлія Анатоліївна
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 8 з 8