06.81.55 Збут продукції, маркетинг Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Вплив цифрового маркетингу у соціальних мережах на купівельні наміри споживачівШимко Алла Василівна / Shymko, Alla
2024Стратегічні інструменти маркетингових комунікацій підприємств ресторанного бізнесуЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2022Створення та використання маркетингових стратегій для збільшення фінансової незалежності підприємства. просування продукції через соціальні мережіГалан, Людмила Володимирівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2019Брендингові технології як спосіб популяризації товарівХитрова, Ольга Аліківна / Khytrova, Olha
2018Особливості маркетингового ціноутворення на різних типах ринківЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Войцих, Сергій Володимирович
2018Особливості реалізації рекламної кампанії у соціальній мережі FacebookЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Пащин, Руслана Ярославівна
2019Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємстваЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерамиЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2020Групування витрат на розробку та імплементацію програми лояльностіЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2020Брендинг В2В ринків: значення та особливості формуванняУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 10 of 10