Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/853
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Багрій, Конон Леонідович | - |
dc.contributor.author | Адамова, Ірина Захарівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T06:20:51Z | - |
dc.date.available | 2021-10-12T06:20:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.other | УДК 006.067 | - |
dc.identifier.uri | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/853 | - |
dc.description.abstract | Наведено обґрунтування необхідності застосування статистичних методів при оцінюванні якості педагогічної продукції, подано стислі характеристики найбільш часто вживаних статистичних методів і найбільш ймовірні напрямки їх використання, а також послідовність дій з організації робіт для забезпечення застосування статистичних методів. Особлива увага відведена застосуванню статистичних методів як досить дієвому шляху розробки нової технології і контролю якості педагогічної продукції. Зазначається, що провідні вищі навчальні заклади прагнуть до їх активного використання, а деякі з них витрачають більше п’ятдесяти годин щорічно на навчання цим методам працівників науково-методичного відділу. Доводиться, що знання статистичних методів ще не означає вміння застосувати їх. Здатність розглядати події з точки зору статистики важливіше, ніж знання самих методів. Shows the rationale for the application of statistical methods in evaluating educational quality products presented briefly describes the most commonly used statistical techniques and the most likely areas of use and the operating procedures of the organization works to ensure the application of statistical methods. Special attention is reserved the use of statistical methods as a very effective way to develop a new technology and quality control of educational products. It is noted that the leading universities seeking their active use, and some of them spent more than fifty hours per year in training in methods of research workers and methodical department. We have the knowledge of statistical methods does not mean the ability to apply them. The ability to examine events from the point of view of statistics is more important than knowledge of the methods themselves. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2014. Вип. І (53). С.368-374 | uk_UK |
dc.subject | статистичні методи | uk_UK |
dc.subject | statistical methods | uk_UK |
dc.subject | діаграма | uk_UK |
dc.subject | chart | uk_UK |
dc.subject | якість | uk_UK |
dc.subject | quality | uk_UK |
dc.subject | оцінювання | uk_UK |
dc.subject | evaluation | uk_UK |
dc.subject | педагогічна продукція | uk_UK |
dc.subject | educational products | uk_UK |
dc.title | Необхідність використання статистичних методів при оцінці якості педагогічної продукції | uk_UK |
dc.title.alternative | Statistical methods in assessing the quality educational products | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | 83.03.02 Статистична методологія |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
47Багрій.pdf | Основний текст | 174.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.