Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/853
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАдамова, Ірина Захарівна-
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon-
dc.date.accessioned2021-10-12T06:20:51Z-
dc.date.available2021-10-12T06:20:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 006.067-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/853-
dc.description.abstractНаведено обґрунтування необхідності застосування статистичних методів при оцінюванні якості педагогічної продукції, подано стислі характеристики найбільш часто вживаних статистичних методів і найбільш ймовірні напрямки їх використання, а також послідовність дій з організації робіт для забезпечення застосування статистичних методів. Особлива увага відведена застосуванню статистичних методів як досить дієвому шляху розробки нової технології і контролю якості педагогічної продукції. Зазначається, що провідні вищі навчальні заклади прагнуть до їх активного використання, а деякі з них витрачають більше п’ятдесяти годин щорічно на навчання цим методам працівників науково-методичного відділу. Доводиться, що знання статистичних методів ще не означає вміння застосувати їх. Здатність розглядати події з точки зору статистики важливіше, ніж знання самих методів. Shows the rationale for the application of statistical methods in evaluating educational quality products presented briefly describes the most commonly used statistical techniques and the most likely areas of use and the operating procedures of the organization works to ensure the application of statistical methods. Special attention is reserved the use of statistical methods as a very effective way to develop a new technology and quality control of educational products. It is noted that the leading universities seeking their active use, and some of them spent more than fifty hours per year in training in methods of research workers and methodical department. We have the knowledge of statistical methods does not mean the ability to apply them. The ability to examine events from the point of view of statistics is more important than knowledge of the methods themselves.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2014. Вип. І (53). С.368-374.uk_UK
dc.subjectстатистичні методиuk_UK
dc.subjectstatistical methodsuk_UK
dc.subjectдіаграмаuk_UK
dc.subjectchartuk_UK
dc.subjectякістьuk_UK
dc.subjectqualityuk_UK
dc.subjectоцінюванняuk_UK
dc.subjectevaluationuk_UK
dc.subjectпедагогічна продукціяuk_UK
dc.subjecteducational productsuk_UK
dc.titleНеобхідність використання статистичних методів при оцінці якості педагогічної продукціїuk_UK
dc.title.alternativeStatistical methods in assessing the quality educational productsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:83.03.02 Статистична методологія

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
47Багрій.pdfОсновний текст174.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.