Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-10-10T09:25:12Z-
dc.date.available2021-10-10T09:25:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК. 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/826-
dc.description.abstractУ сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм господарювання все актуальнішим стає загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально-відповідальні стратегії ведення бізнесу. У статті розглядаються методологічні підходи до визначення категорії «соціальний маркетинг», особливості становлення, принципи та некомерційна складова маркетингової діяльності комерційних суб'єктів. Конкретизована концепція соціально орієнтованого маркетингу ставить перед підприємством завдання не тільки забезпечити бажаний рівень задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом, ніж у конкурентів, але й зберегти та зміцнити добробут споживача та суспільства загалом. Охарактеризовано основні ідеї та принципи формування соціально орієнтованого маркетингу на підприємстві. Запропоновано найбільш типові й обов'язкові вимоги для провадження соціально-орієнтованого маркетингу. Under modern conditions of economic system transformation and searching of new management forms overall orientation of domestic enterprises on socially responsible business strategy is becoming increasingly relevant. Methodological approaches to define "social marketing" category; establishing peculiarities, principles and non-profit component of marketing activity of commercial entities are under the consideration. Updated concept of socially oriented marketing which requires not only providing the desired level to meet needs and interests of target markets in more efficient and productive way compared with the competitors, but also to preserve and strengthen consumers' well-being and society's well-being as a whole. Main ideas and principles of socially oriented marketing formation at an enterprise are outlined. The most typical and necessary requirements for socially oriented marketing implementation are offered. В современных условиях трансформации экономической системы и поиска новых форм хозяйствования все более актуальным становится общая ориентация отечественных предприятий на социально-ответственные стратегии ведения бизнеса. В статье рассматриваются методологические подходы к определению категории «социальный маркетинг», особенности становления, принципы и некоммерческая составляющая маркетинговой деятельности коммерческих субъектов. Конкретизирована концепция социально ориентированного маркетинга ставит перед предприятием задачу не только обеспечить желаемый уровень удовлетворения потребностей и интересов целевых рынков более эффективным и продуктивным способом, чем у конкурентов, но и сохранить и укрепить благосостояние потребителя и общества в целом. Охарактеризованы основные идеи и принципы формирования социально ориентированного маркетинга на предприятии. Предложены наиболее типичные и обязательные требования для осуществления социально-ориентированного маркетинга.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-екноомічного інституту. –Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – Вип. ІІІ-IV (63-64). Економічні науки. – 324 с., С. 195-204uk_UK
dc.subjectсоціально відповідальний маркетингuk_UK
dc.subjectsocially responsible marketinguk_UK
dc.subjectсоциально ответственный маркетингuk_UK
dc.subjectсоціально орієнтований маркетингuk_UK
dc.subjectsocially oriented marketinguk_UK
dc.subjectсоциально ориентированный маркетингuk_UK
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UK
dc.subjectsocial-ethical marketinguk_UK
dc.subjectсоциально-этичный маркетингuk_UK
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UK
dc.subjectsocial marketinguk_UK
dc.subjectсоциальный маркетингuk_UK
dc.subjectконцепція управління маркетингомuk_UK
dc.subjectconcept of marketing managementuk_UK
dc.subjectконцепция управления маркетингомuk_UK
dc.subjectхолістичний маркетингuk_UK
dc.subjectholistic marketinguk_UK
dc.subjectхолистический маркетингuk_UK
dc.subjectцивілізований маркетингuk_UK
dc.subjectcivilized marketinguk_UK
dc.subjectцивилизованный маркетингuk_UK
dc.subjectсоціальна сфераuk_UK
dc.subjectand social sphereuk_UK
dc.subjectсоциальная сфераuk_UK
dc.titleСоціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринкуuk_UK
dc.title.alternativeSocial Orientation of Marketing Activity of an Enterprise as Promising Development under Unstable Market Conditionsuk_UK
dc.title.alternativeСоциальная ориентация маркетинговой деятельности предприятия как перспективное направление развития в условиях нестабильного рынкаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdfОсновний текст195.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.