Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/826
Назва: Соціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринку
Інші назви: Social Orientation of Marketing Activity of an Enterprise as Promising Development under Unstable Market Conditions
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
Теми: соціально відповідальний маркетинг
socially responsible marketing
соціально орієнтований маркетинг
socially oriented marketing
social-ethical marketing
соціально-етичний маркетинг
соціальний маркетинг
social marketing
концепція управління маркетингом
concept of marketing management
холістичний маркетинг
holistic marketing
цивілізований маркетинг
civilized marketing
соціальна сфера
and social sphere
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-екноомічного інституту. –Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – Вип. ІІІ-IV (63-64). Економічні науки. – 324 с., С. 195-204
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм господарювання все актуальнішим стає загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально-відповідальні стратегії ведення бізнесу. У статті розглядаються методологічні підходи до визначення категорії «соціальний маркетинг», особливості становлення, принципи та некомерційна складова маркетингової діяльності комерційних суб'єктів. Конкретизована концепція соціально орієнтованого маркетингу ставить перед підприємством завдання не тільки забезпечити бажаний рівень задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом, ніж у конкурентів, але й зберегти та зміцнити добробут споживача та суспільства загалом. Охарактеризовано основні ідеї та принципи формування соціально орієнтованого маркетингу на підприємстві. Запропоновано найбільш типові й обов'язкові вимоги для провадження соціально-орієнтованого маркетингу. Under modern conditions of economic system transformation and searching of new management forms overall orientation of domestic enterprises on socially responsible business strategy is becoming increasingly relevant. Methodological approaches to define "social marketing" category; establishing peculiarities, principles and non-profit component of marketing activity of commercial entities are under the consideration. Updated concept of socially oriented marketing which requires not only providing the desired level to meet needs and interests of target markets in more efficient and productive way compared with the competitors, but also to preserve and strengthen consumers' well-being and society's well-being as a whole. Main ideas and principles of socially oriented marketing formation at an enterprise are outlined. The most typical and necessary requirements for socially oriented marketing implementation are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/826
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46.pdfОсновний текст195.04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.