82.15.21.09 Маркетингова діяльність Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 29 з 29
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Управління портфелем бренду в сучасних ринкових умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha; Дзундза, Тетяна Ігорівна
2017Application of Modern Brand Management Strategies on the InternetВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
2021Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаної пандемією коронавірусуВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha; Семенда, Ольга Володимирівна; Кохан, Маріанна Остапівна
2018Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
2018Перспективи участі бренду підприємств у виставкових заходах: світовий та вітчизняний досвідВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
2013Local Territorial Marketing in the Formation of a Stable Image of the Country: Ukrainian ExperienceВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha; Olijnych, Svitlana
2018Managing the Advertising Activities in the System of Integrated Brand Promotion of an EnterpriseВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha; Вдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii; Чичун, Валентина Андріївна / Chychun, Valentyna
2016Соціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринкуВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
2003Маркетингові пріорітети формування базової стратегії конкуренціїЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 29 з 29