82.15.21.09 Маркетингова діяльність Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 28 of 28
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Application of Modern Brand Management Strategies on the InternetVdovichena, Olha
2021Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаної пандемією коронавірусуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Семенда, Ольга Володимирівна; Кохан, Маріанна Остапівна
2018Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2018Перспективи участі бренду підприємств у виставкових заходах: світовий та вітчизняний досвідВдовічена, Ольга Геннадіївна
2013Local Territorial Marketing in the Formation of a Stable Image of the Country: Ukrainian ExperienceVdovichena, Olha; Olijnych, Svitlana
2018Managing the Advertising Activities in the System of Integrated Brand Promotion of an EnterpriseVdovichena, Olha; Vdovichen, Anatolii; Chychun, Valentyna
2016Соціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринкуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2003Маркетингові пріорітети формування базової стратегії конкуренціїЛошенюк, Ірина Романівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 28 of 28