82.15.21.09 Маркетингова діяльність Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 28
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Розвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємстваЛошенюк, Ірина Романівна
2011Пріоритетні напрями підвищення ефективності діяльності торговельних підприємствЛошенюк, Ірина Романівна
2010Механізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємстваЛошенюк, Ірина Романівна
2012Інноваційні рішення підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємствЛошенюк, Ірина Романівна
2023Сучасні маркетингові інструменти просування товарів і послугЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2024Щодо ролі цифрових технологій у трансформації міжнародного маркетингу: виклики та перспективиЛошенюк, Ірина Романівна; Балик, Уляна Олегівна; Вейдер, Тетяна Миколаївна
2023Цифровий маркетинг як форма імплементації маркетингової діяльності в умовах цифровізаціїЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2023Дилемні питання розвитку цифрового маркетингу в реаліях масштабної військової агресіїЛошенюк, Ірина Романівна; Кірєєва, Катерина Олександрівна; Мілашовська, Ольга Іванівна
2023The Future of Virtual Reality in Marketing and Advertising: Benefits and Challenges for BusinessLosheniuk, Iryna; Kabanova, Olena; Berher, Alina; Karpenko, Vitalii; Didyk, Denys
2023B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition and PreservationVdovichena, Olha; Hurina, Olena; Karpenko, Vitalii; Lipych, Liubov; Herylo, Volodymyr
2022Digital Technologies and Digital Marketing: New Opportunities for Tourism and Hospitality BusinessVdovichena, Olha; Balatska, Natalia; Radkevych, Larysa; Robul, Yuriy; Strenkovska, Anna
2023Інтернет маркетинг як засіб просування брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Гой, Василь Васильович; Харів, Владислав Вікторович
2023Communication Management for the Successful Promotion of Goods and Services in Conditions of Instability: Attempts at Scientific ReflectionVdovichen, Anatolii; Vdovichena, Olha; Chychun, Valentyna; Zelich, Viktoria; Saienko, Volodymyr
2022Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарюванняВдовічена, Ольга Геннадіївна; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Корюгін, Андрій Валерійович
2023Developing and implementing digital marketing strategies of the future: toward improving product quality and competitivenessLosheniuk, Oksana; Martynenko, Maryna; Demchenko, Hanna; Osypenko, Nataliia
2022Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в УкраїніВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Чернова, Ірина Вікторівна
2021Branding and Advertising on Social Networks: Current TrendsVdovichena, Olha; Trachuk, Tetiana; Andriushchenko, Mariia; Semenda, Olha; Pashkevych, Maryna
2023Information Marketing: the Essence, Characteristics, and Trends of DevelopmentVdovichena, Olha; Sanakuiev, Mykola; Mуkhalchenko, Hanna; Semenda, Olha
2022Маркетингові комунікації в умовах цифровізації: актуальні тенденції використання соціальних мережПетрішина, Тетяна Олександрівна; Немировська, Оксана Вікторівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2017Управління портфелем бренду в сучасних ринкових умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дзундза, Тетяна Ігорівна
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 28