82.15.21.09 Маркетингова діяльність Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
2023B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition and PreservationVdovichena, Olha; Hurina, Olena; Karpenko, Vitalii; Lipych, Liubov; Herylo, Volodymyr
2022Digital Technologies and Digital Marketing: New Opportunities for Tourism and Hospitality BusinessVdovichena, Olha; Balatska, Natalia; Radkevych, Larysa; Robul, Yuriy; Strenkovska, Anna
2023Інтернет маркетинг як засіб просування брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Гой, Василь Васильович; Харів, Владислав Вікторович
2023Communication Management for the Successful Promotion of Goods and Services in Conditions of Instability: Attempts at Scientific ReflectionVdovichen, Anatolii; Vdovichena, Olha; Chychun, Valentyna; Zelich, Viktoria; Saienko, Volodymyr
2022Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарюванняВдовічена, Ольга Геннадіївна; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Корюгін, Андрій Валерійович
2023Developing and implementing digital marketing strategies of the future: toward improving product quality and competitivenessLosheniuk, Oksana; Martynenko, Maryna; Demchenko, Hanna; Osypenko, Nataliia
2022Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в УкраїніВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Чернова, Ірина Вікторівна
2021Branding and Advertising on Social Networks: Current TrendsVdovichena, Olha; Trachuk, Tetiana; Andriushchenko, Mariia; Semenda, Olha; Pashkevych, Maryna
2023Information Marketing: the Essence, Characteristics, and Trends of DevelopmentVdovichena, Olha; Sanakuiev, Mykola; Mуkhalchenko, Hanna; Semenda, Olha
2022Маркетингові комунікації в умовах цифровізації: актуальні тенденції використання соціальних мережПетрішина, Тетяна Олександрівна; Немировська, Оксана Вікторівна; Лошенюк, Оксана Вікторівна
2021Implementation Of Brand Management In Enterprise Management: Ukrainian RealitiesVdovichen, Anatolii; Vdovichena, Olha; Losheniuk, Oksana; Losheniuk, Iryna; Chychun, Valentine
2017Управління портфелем бренду в сучасних ринкових умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дзундза, Тетяна Ігорівна
2017Application of Modern Brand Management Strategies on the InternetVdovichena, Olha
2021Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаної пандемією коронавірусуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Семенда, Ольга Володимирівна; Кохан, Маріанна Остапівна
2018Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2018Перспективи участі бренду підприємств у виставкових заходах: світовий та вітчизняний досвідВдовічена, Ольга Геннадіївна
2013Local Territorial Marketing in the Formation of a Stable Image of the Country: Ukrainian ExperienceVdovichena, Olha; Olijnych, Svetlana
2018Managing the Advertising Activities in the System of Integrated Brand Promotion of an EnterpriseVdovichena, Olha; Vdovichen, Anatolii; Chychun, Valentyna
2016Соціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринкуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2003Маркетингові пріорітети формування базової стратегії конкуренціїЛошенюк, Ірина Романівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 20