Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-10-08T12:15:25Z-
dc.date.available2021-10-08T12:15:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 339.187.44-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/820-
dc.description.abstractДля ефективного розвитку економіки країни в сучасних умовах необхідно шукати нові форми активного розвитку малого та середнього бізнесу, мінімізуючи при цьому фінансові ризики. Такою формою може стати франчайзинг, дозволяючи підприємцям-початківцям за відсутності досвіду ведення бізнесу працювати під відомою торговою маркою, користуючись перевагами вже відомого на ринку бренда. Відтак, ефективне залучення іноземних компаній-франчайзерів та подолання перешкод, пов’язаних з виходом їх на вітчизняний ринок, все ще потребує детальних досліджень. For the effective development of the economy in the current circumstances it is necessary to look for new forms of active small and medium sized businesses while minimizing financial risks. Such form can be a franchise, allowing novice entrepreneurs without business experience to work under the famous brand, taking advantage of the already well-known brand in the market. Therefore, the effective participation of foreign companies and franchisors and overcoming of obstacles related to their output on the domestic market still requires detailed research. Для эффективного развития экономики страны в современных условиях необходимо искать новые формы активного развития малого и среднего бизнеса, минимизируя при этом финансовые риски. Такой формой может стать франчайзинг, позволяя предпринимателям при отсутствии опыта ведения бизнеса работать под известной торговой маркой, пользуясь преимуществами уже известного на рынке бренда. Следовательно, эффективное привлечение иностранных компанийфранчайзеров и преодоление препятствий, связанных с выходом их на отечественный рынок, все еще нуждается в детальных исследованиях.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – Вип. ІV (56). Економічні науки. – 284 с., С 169-178.uk_UK
dc.subjectфранчайзингuk_UK
dc.subjectfranchiseuk_UK
dc.subjectфранчайзингuk_UK
dc.subjectфранчайзіuk_UK
dc.subjectfranchiseeuk_UK
dc.subjectфранчайзиuk_UK
dc.subjectфранчайзерuk_UK
dc.subjectfranchisoruk_UK
dc.subjectфранчайзерuk_UK
dc.subjectдистрибуціяuk_UK
dc.subjectdistributionuk_UK
dc.subjectдистрибуцияuk_UK
dc.titleРоль франчайзингу у формуванні вітчизняного бізнес-середовищаuk_UK
dc.title.alternativeThe Role of Frincising in the Formation of Domestic Business Environmentuk_UK
dc.title.alternativeРоль франчайзинга в формировании отечественной бизнес-средыuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.52.13 Економічний розвиток. Економічне зростання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdfОсновний текст224.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.