Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/820
Назва: Роль франчайзингу у формуванні вітчизняного бізнес-середовища
Інші назви: The Role of Frincising in the Formation of Domestic Business Environment
Роль франчайзинга в формировании отечественной бизнес-среды
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Теми: франчайзинг
franchise
франчайзинг
франчайзі
franchisee
франчайзи
франчайзер
franchisor
франчайзер
дистрибуція
distribution
дистрибуция
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – Вип. ІV (56). Економічні науки. – 284 с., С 169-178.
Короткий огляд (реферат): Для ефективного розвитку економіки країни в сучасних умовах необхідно шукати нові форми активного розвитку малого та середнього бізнесу, мінімізуючи при цьому фінансові ризики. Такою формою може стати франчайзинг, дозволяючи підприємцям-початківцям за відсутності досвіду ведення бізнесу працювати під відомою торговою маркою, користуючись перевагами вже відомого на ринку бренда. Відтак, ефективне залучення іноземних компаній-франчайзерів та подолання перешкод, пов’язаних з виходом їх на вітчизняний ринок, все ще потребує детальних досліджень. For the effective development of the economy in the current circumstances it is necessary to look for new forms of active small and medium sized businesses while minimizing financial risks. Such form can be a franchise, allowing novice entrepreneurs without business experience to work under the famous brand, taking advantage of the already well-known brand in the market. Therefore, the effective participation of foreign companies and franchisors and overcoming of obstacles related to their output on the domestic market still requires detailed research. Для эффективного развития экономики страны в современных условиях необходимо искать новые формы активного развития малого и среднего бизнеса, минимизируя при этом финансовые риски. Такой формой может стать франчайзинг, позволяя предпринимателям при отсутствии опыта ведения бизнеса работать под известной торговой маркой, пользуясь преимуществами уже известного на рынке бренда. Следовательно, эффективное привлечение иностранных компанийфранчайзеров и преодоление препятствий, связанных с выходом их на отечественный рынок, все еще нуждается в детальных исследованиях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/820
Розташовується у зібраннях:06.52.13 Економічний розвиток. Економічне зростання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdfОсновний текст224.99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.