Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-10-08T09:39:23Z-
dc.date.available2021-10-08T09:39:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 339:138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804-
dc.description.abstractУ даній статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку, досліджено структуру рекламного бюджету за основними засобами розповсюдження інформації рекламного характеру та визначено особливості формування окремих сегментів медіа-ринку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. IV (52). Економічні науки. – С. 388. – с.223-229uk_UK
dc.subjectмедіа плануванняuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectінструмент маркетингуuk_UK
dc.subjectрекламний бюджетuk_UK
dc.subjectсегменти ринкуuk_UK
dc.titleМісце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdfОсновний текст345.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.