Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.date.accessioned2021-10-08T09:39:23Z-
dc.date.available2021-10-08T09:39:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 339:138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804-
dc.description.abstractУ даній статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку, досліджено структуру рекламного бюджету за основними засобами розповсюдження інформації рекламного характеру та визначено особливості формування окремих сегментів медіа-ринку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. IV (52). Економічні науки. – С. 388. – с.223-229uk_UK
dc.subjectмедіа плануванняuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectінструмент маркетингуuk_UK
dc.subjectрекламний бюджетuk_UK
dc.subjectсегменти ринкуuk_UK
dc.titleМісце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
32.pdfОсновний текст345.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.