Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Назва: Місце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіа
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Теми: медіа планування
реклама
інструмент маркетингу
рекламний бюджет
сегменти ринку
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. IV (52). Економічні науки. – С. 388. – с.223-229
Короткий огляд (реферат): У даній статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку, досліджено структуру рекламного бюджету за основними засобами розповсюдження інформації рекламного характеру та визначено особливості формування окремих сегментів медіа-ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdfОсновний текст345.26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.