Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Название: Місце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіа
Авторы: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Ключевые слова: медіа планування
реклама
інструмент маркетингу
рекламний бюджет
сегменти ринку
Дата публикации: 2013
Издатель: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. IV (52). Економічні науки. – С. 388. – с.223-229
Аннотация: У даній статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку, досліджено структуру рекламного бюджету за основними засобами розповсюдження інформації рекламного характеру та визначено особливості формування окремих сегментів медіа-ринку.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Располагается в коллекциях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
32.pdfОсновний текст345.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.