Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Title: Місце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіа
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Keywords: медіа планування
реклама
інструмент маркетингу
рекламний бюджет
сегменти ринку
Issue Date: 2013
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. IV (52). Економічні науки. – С. 388. – с.223-229
Abstract: У даній статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку, досліджено структуру рекламного бюджету за основними засобами розповсюдження інформації рекламного характеру та визначено особливості формування окремих сегментів медіа-ринку.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/804
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdfОсновний текст345.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.