Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.date.accessioned2021-10-08T09:02:34Z-
dc.date.available2021-10-08T09:02:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 332.145-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/802-
dc.description.abstractУ даній статті проводиться аналіз визначення технології підготовки та проведення виставково-ярмаркових заходів у регіоні, координації та контролю кожного етапу організації подібних заходів, що забезпечить ефективне функціонування виставкової діяльності підприємств регіону.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. – Вип. IV (48). Економічні науки. с. 404., С. 259-266.uk_UK
dc.subjectвиставково-ярмаркові заходи (ВЯЗ)uk_UK
dc.subjectмоніторинг виставкової діяльностіuk_UK
dc.subjectвиставкова комунікаціяuk_UK
dc.subjectпланування ВЯЗuk_UK
dc.titleМетодичні аспекти організації виставково-ярмаркової діяльності у регіоніuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:06.61.33 Регіональна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdfОсновний текст144.42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.