Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.contributor.authorМікловда, Василь Петрович-
dc.date.accessioned2021-10-08T08:59:42Z-
dc.date.available2021-10-08T08:59:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 332.145-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/801-
dc.description.abstractУ даній статті обґрунтовано практичну необхідність моніторингу, аналізу й оцінки масштабів виставково-ярмаркової діяльності в регіонах України. Визначено основні тенденції розвитку виставково-ярмаркового ринку послуг як фактора регіонального зростання. Прослідковано динаміку змін основних показників ефективності на рівні окремих регіонів та охарактеризовано особливості функціонування виставково-ярмаркового бізнесу як одного з ефективних методів забезпечення розвитку національної економіки України загалом.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. – Вип. І (45). Економічні науки.. – 432 c. – С. 102 – 111uk_UK
dc.subjectмоніторингuk_UK
dc.subjectрегіонuk_UK
dc.subjectсуб’єкти виставково-ярмаркового ринкуuk_UK
dc.subjectтенденції розвитку виставкової діяльностіuk_UK
dc.titleАналіз сучасного стану виставково-ярмаркової діяльності в регіонах Україниuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:06.61.33 Регіональна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdfОсновний текст1.01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.