Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-10-08T08:17:52Z-
dc.date.available2021-10-08T08:17:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.otherУДК 061.4-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799-
dc.description.abstractУ статті зосереджена увага на дослідженні процесу планування, організації та участі сучасного підприємства у виставково-ярмаркових заходах. Відзначено, що добре спланована виставкова діяльність дає змогу передусім ефективно використовувати маркетингові ресурси підприємства, досягти як комунікативних, так і торговельних поточних цілей підприємства, визначити напрями перспективного маркетингового розвитку підприємства, а також підвищити прибутковість та зміцнити позиції на внутрішньому і зовнішньому ринках. Проаналізовано основні етапи організації виставкової діяльностіuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Хмельницького національного університету – № 6. – хмельницький: ХНУ, 2010. – , Т 3 (164). Економічні науки. – 257с. – С. 169 – 174.uk_UK
dc.subjectплануванняuk_UK
dc.subjectмаркетингові ресурсиuk_UK
dc.subjectвиставкова діяльністьuk_UK
dc.titleМаркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковостіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdfОсновний текст347.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.