Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799
Назва: Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковості
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Теми: планування
маркетингові ресурси
виставкова діяльність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Науковий вісник Хмельницького національного університету – № 6. – хмельницький: ХНУ, 2010. – , Т 3 (164). Економічні науки. – 257с. – С. 169 – 174.
Короткий огляд (реферат): У статті зосереджена увага на дослідженні процесу планування, організації та участі сучасного підприємства у виставково-ярмаркових заходах. Відзначено, що добре спланована виставкова діяльність дає змогу передусім ефективно використовувати маркетингові ресурси підприємства, досягти як комунікативних, так і торговельних поточних цілей підприємства, визначити напрями перспективного маркетингового розвитку підприємства, а також підвищити прибутковість та зміцнити позиції на внутрішньому і зовнішньому ринках. Проаналізовано основні етапи організації виставкової діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdfОсновний текст347.43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.