Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799
Название: Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковості
Авторы: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Ключевые слова: планування
маркетингові ресурси
виставкова діяльність
Дата публикации: 2010
Издатель: Науковий вісник Хмельницького національного університету – № 6. – хмельницький: ХНУ, 2010. – , Т 3 (164). Економічні науки. – 257с. – С. 169 – 174.
Аннотация: У статті зосереджена увага на дослідженні процесу планування, організації та участі сучасного підприємства у виставково-ярмаркових заходах. Відзначено, що добре спланована виставкова діяльність дає змогу передусім ефективно використовувати маркетингові ресурси підприємства, досягти як комунікативних, так і торговельних поточних цілей підприємства, визначити напрями перспективного маркетингового розвитку підприємства, а також підвищити прибутковість та зміцнити позиції на внутрішньому і зовнішньому ринках. Проаналізовано основні етапи організації виставкової діяльності
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799
Располагается в коллекциях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdfОсновний текст347.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.