Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799
Title: Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковості
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Keywords: планування
маркетингові ресурси
виставкова діяльність
Issue Date: 2010
Publisher: Науковий вісник Хмельницького національного університету – № 6. – хмельницький: ХНУ, 2010. – , Т 3 (164). Економічні науки. – 257с. – С. 169 – 174.
Abstract: У статті зосереджена увага на дослідженні процесу планування, організації та участі сучасного підприємства у виставково-ярмаркових заходах. Відзначено, що добре спланована виставкова діяльність дає змогу передусім ефективно використовувати маркетингові ресурси підприємства, досягти як комунікативних, так і торговельних поточних цілей підприємства, визначити напрями перспективного маркетингового розвитку підприємства, а також підвищити прибутковість та зміцнити позиції на внутрішньому і зовнішньому ринках. Проаналізовано основні етапи організації виставкової діяльності
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/799
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdfОсновний текст347.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.