Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2021-10-08T08:08:37Z-
dc.date.available2021-10-08T08:08:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.otherУДК 339.13:659.13-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798-
dc.description.abstractУ статті увагу приділено дослідженню основних характеристик виставкової діяльності як одного з найбільш складних та інтегрованих видів маркетингових комунікацій. Проводиться порівняння ефективності виставок з іншими елементами маркетингової політики та аналіз інструментів маркетингу в контексті даного виду діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – Вип. ІІ (38). Економічні науки. – 344с. – С. 163 – 170.uk_UK
dc.subjectвиставковий бізнесuk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UK
dc.subjectярмаркиuk_UK
dc.subjectефективна комунікаційна політикаuk_UK
dc.titleОсобливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікаційuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdfОсновний текст149.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.