Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798
Назва: Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікацій
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Лошенюк, Ірина Романівна
Теми: виставковий бізнес
маркетингові комунікації
маркетингова політика
ярмарки
ефективна комунікаційна політика
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – Вип. ІІ (38). Економічні науки. – 344с. – С. 163 – 170.
Короткий огляд (реферат): У статті увагу приділено дослідженню основних характеристик виставкової діяльності як одного з найбільш складних та інтегрованих видів маркетингових комунікацій. Проводиться порівняння ефективності виставок з іншими елементами маркетингової політики та аналіз інструментів маркетингу в контексті даного виду діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdfОсновний текст149.85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.