Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798
Название: Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікацій
Авторы: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Лошенюк, Ірина Романівна
Ключевые слова: виставковий бізнес
маркетингові комунікації
маркетингова політика
ярмарки
ефективна комунікаційна політика
Дата публикации: 2010
Издатель: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – Вип. ІІ (38). Економічні науки. – 344с. – С. 163 – 170.
Аннотация: У статті увагу приділено дослідженню основних характеристик виставкової діяльності як одного з найбільш складних та інтегрованих видів маркетингових комунікацій. Проводиться порівняння ефективності виставок з іншими елементами маркетингової політики та аналіз інструментів маркетингу в контексті даного виду діяльності.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798
Располагается в коллекциях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdfОсновний текст149.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.