Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798
Title: Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікацій
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Лошенюк, Ірина Романівна
Keywords: виставковий бізнес
маркетингові комунікації
маркетингова політика
ярмарки
ефективна комунікаційна політика
Issue Date: 2010
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – Вип. ІІ (38). Економічні науки. – 344с. – С. 163 – 170.
Abstract: У статті увагу приділено дослідженню основних характеристик виставкової діяльності як одного з найбільш складних та інтегрованих видів маркетингових комунікацій. Проводиться порівняння ефективності виставок з іншими елементами маркетингової політики та аналіз інструментів маркетингу в контексті даного виду діяльності.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/798
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdfОсновний текст149.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.