Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович-
dc.date.accessioned2021-10-07T10:23:06Z-
dc.date.available2021-10-07T10:23:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 004.738-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/797-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток мережевих інформаційних технологій, окрім помітного зниження тимчасових і просторових бар'єрів в розповсюдженні інформації, відкрило нові перспективи в сфері освіти. Можна з упевненістю стверджувати, що в сучасному світі має місце тенденція злиття освітніх і інформаційних технологій і формування на цій основі принципово нових інтегрованих технологій навчання, заснованих, зокрема, на Інтернет-технологіях. Інформаційно-комп'ютерна революція, що зараз ще триває, радикально технологізує інтелектуальну діяльність за допомогою перш за все Інтернет-технологій та сучасних засобів зв'язку. Цей процес кардинально впливає на ділову активність, освіту, зовнішню та внутрішню політику, побут, медицину, культуру в цілому, світогляд та науку. Завдяки цьому з'являється можливість забезпечити необхідними знаннями рішення самих різноманітних глобальних проблем. У дослідженні висвітленні основні види Internet-технологій і обґрунтовано доцільність їх використання у навчальному процесі, а також удосконалено шляхи щодо покращення ефективності використання Internet-технологій. The rapid development of network information technology, in addition to a marked reduction of temporal and spatial barriers to the dissemination of information has opened new perspectives in the field of education. It's safe to say that in today's world there is a tendency merging educational and information technologies and the formation of the basis of fundamentally new integrated learning technologies based particularly on Internet technologies. Information and computer revolution that is still ongoing, radical tehnolohizuye intellectual activity using primarily Internet technology and modern means of communication. This process dramatically affect business activity, education, foreign and domestic politics, life, medicine, and culture in general, philosophy and science. This makes it possible to provide the necessary knowledge solution to a wide variety of global issues. In a study covering the major types of Internet-technologies and expediency of their use in the educational process and improved ways to improve efficiency Internet-technologies.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2014. Вип. ІV (56). С.264-272uk_UK
dc.subjectInternet-технологіїuk_UK
dc.subjectInternet-technologiesuk_UK
dc.subjectмережа Internetuk_UK
dc.subjectthe Internetuk_UK
dc.subjectелектронний підручникuk_UK
dc.subjectelectronic textbookuk_UK
dc.subjectвеб-технологіїuk_UK
dc.subjectweb technology bloguk_UK
dc.subjectвеб-журналuk_UK
dc.subjectweb bloguk_UK
dc.subjectвікі-енциклопедіяuk_UK
dc.subjectwiki encyclopediauk_UK
dc.subjectгіпертекстuk_UK
dc.subjecthypertextuk_UK
dc.subjectвебінарuk_UK
dc.subjectwebinaruk_UK
dc.titleОсобливості використання internet-технологій у навчальному процесі в умовах сьогоденняuk_UK
dc.title.alternativeFeatures using internet-technologies in educational process in today's conditionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.01.87.25 Інтерактивна інформаційна технологія навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38Багрій.pdfОсновний текст199.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.