Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаначинська, Юлія Анатоліївна / Manachynska, Yulia-
dc.date.accessioned2021-10-06T11:50:57Z-
dc.date.available2021-10-06T11:50:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_2_14uk_UK
dc.identifier.otherУДК 338.48-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/785-
dc.description.abstractДосліджується сучасний стан ринку готельних послуг. Зазначається, що в умовах прояву кризових явищ в економіці для вітчизняних підприємств готельного господарства характерною є збитковість господарювання. За таких обставин постає нагальна необхідність у розробці дієвого аналітичного механізму попередження негативних змін рівня результативності господарювання готельного сектору економіки. Відповідно, базисом проведення ґрунтовних досліджень слугує якісна статистична оцінка динаміки змін кінцевих фінансових результатів готельного бізнесу. Особлива увага відведена входженню готелів до світових готельних ланцюгів на умовах франчайзингу та розкриттю договірних аспектів врегулювання взаємовідносин між суб’єктами їх здійснення. Виокремлено проблеми готельного сектору економіки в умовах невідповідності рівня якості готельних послуг європейським та міжнародним стандартам, а також погіршення інвестиційного клімату. A modern condition of hotel services market is investigated. It is marked, that in the conditions of appearance of the crisis phenomena in an economy for the domestic enterprises of hotel economy is characterized by unprofitable mаnagement. Under such circumstances, an urgent necessity in the development of effective analytical mechanism of preventing negative changes of effectiveness level of hotel mаnagement the economy sector appears. According to it, the basis of detailed researches is the high-quality statistical estimation of dynamics of changes of financial end-point results of hotel business. The special attention is paid to including of hotels into the world hotel chains on the conditions of franchising and opening of contractual aspects of settlement of mutual relations between the subjects of their realization. The problem of hotel sector of the economy are in the conditions of falling short of level of quality of hotel services the European and international standards and worsening of investment climate are emphasized.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2014. Вип. ІІ. С.99 – 109.uk_UK
dc.subjectготельuk_UK
dc.subjecthoteluk_UK
dc.subjectготельна послугаuk_UK
dc.subjecthotel serviceuk_UK
dc.subjectфінансові результатиuk_UK
dc.subjectfinancial resultsuk_UK
dc.subjectстатистична оцінкаuk_UK
dc.subjectstatistical estimationuk_UK
dc.subjectзбитковістьuk_UK
dc.subjectunprofitableuk_UK
dc.subjectкризаuk_UK
dc.subjectcrisisuk_UK
dc.titleСтатистична оцінка ринку готельних послуг Україниuk_UK
dc.title.alternativeStatistical assessment of the hotel services market of Ukraineuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21_Manachynska_J.pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.