Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/758
Назва: Основи системи управління персоналом на підприємстві
Інші назви: Basis of Personal Management at Enterprise
Основы системы управления персоналом на предприятии
Автори: Чичун, Валентина Андріївна
Пацаранюк, Юлія Михайлівна
Теми: управління персоналом
personnel management
управление персоналом
кадрова політика
personnel policy
кадровая политика
контролінг персоналу
personnel policy
контроллинг персонала
кадровий менеджмент
personnel control
кадровый менеджмент
економіка праці
labor economics
экономика труда
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. ІІІ (67). Економічні науки. – С. 155-163. - 260с.
Короткий огляд (реферат): Головним елементом усієї системи управління на підприємстві є персонал, який одночасно може бути як об’єктом, так і суб’єктом управління. Останнє становить основну специфічну особливість управління персоналом. Регламентованість управління персоналом вибудовується на основі концепції розвитку підприємства, що базується на трьох складових: виробничій, фінансово-економічній та соціальній концепціях / кадрова політика підприємства. У статті здійснено дослідження процесу вдосконалення системи управління персоналом на підприємстві. Сформовано моделі компетенцій у процесі підвищення ефективності функціонування системи управління персоналом підприємства. Систематизація та аналіз інформації щодо організації системи управління персоналом на підприємстві дозволили зробити низку практичних рекомендацій щодо подальшого його формування та розвитку. The main element of the whole management system at the enterprise is personnel, which can simultaneously be both an object and a subject of management system. The latter is the main specific feature of personnel management. The regulation of personnel management is built on the basis of the concept of enterprise development, based on three components: production, financial-economic and social concepts (personnel policy of an enterprise). The article deals with the process of improving personnel management system at the enterprise. Competence models are formed in the process of increasing the efficiency of the operation of the personnel management system of an enterprise. Systematization and analysis of information on personnel management organization system at an enterprise have made it possible to make a number of practical recommendations for its further formation and development. Главным элементом всей системы управления на предприятии является персонал, который одновременно может быть как объектом, так и субъектом управления. Последнее представляет основную специфическую особенность управления персоналом. Регламентированность управления персоналом выстраивается на основе концепции развития предприятия, базируется на трех составляющих: производственной, финансовоэкономической и социальной концепциях / кадровая политика предприятия. В статье проведено исследование процесса совершенствования системы управления персоналом на предприятии. Сформированы модели компетенций в процессе повышения эффективности функционирования управления персоналом предприятия. Систематизация и анализ информации по организации системы управления персоналом на предприятии позволили сделать ряд практических рекомендации по дальнейшему его формированию и развитию.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/758
Розташовується у зібраннях:82.17.25 Управління персоналом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdfОсновний текст159.69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.