Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧичун, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorРевуцька, Любов Яківна-
dc.date.accessioned2021-10-05T09:46:04Z-
dc.date.available2021-10-05T09:46:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 658.6-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/757-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження особливостей організації системи контролю на сучасному підприємстві ресторанного господарства. Контроль є важливим фактором успішності функціонування підприємства. Він забезпечує правильну оцінку реальної ситуації і тим самим створює умови для внесення коректив у заплановані показники. Контроль, як вид управлінської діяльності, реалізується на засадах виконання контрольних операцій підприємств ресторанного господарства, оскільки дана галузь є особливою. Тому,контроль покликаний усіляко підтримувати все те, що є успішним у діяльності підприємств зазначеної галузі. The article studies control systems organization at modern enterprises of catering business. Controlling is very important to ensure the company functions successfully. It provides a correct estimate of the real situation and thereby creates conditions to make adjustments to the planned indicators. Control as a management discipline is implemented based on the execution of control operations of enterprises of restaurant business, as this industry is special one. Therefore, controlling is designed to fully support everything that is successful in the operation of given industry enterprises. В статье проведено исследование особенностей организации системы контроля на современном предприятии ресторанного хозяйства. Контроль является важным фактором успешного функционирования предприятия. Он обеспечивает правильную оценку реальной ситуации и тем самым создает условия для внесения корректив в запланированные показатели. Контроль, как вид управленческой деятельности, реализуется на основе выполнения контрольных операций предприятий ресторанного хозяйства, поскольку данная отрасль является особой. Поэтому контроль призван всячески поддерживать все то, что является успешным в деятельности предприятий указанной отрасли.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – Вип. ІІI-IV (63-64). Економічні науки. – С.11-28. – 324 с.uk_UK
dc.subjectконтрольuk_UK
dc.subjectcontrollinguk_UK
dc.subjectконтрольuk_UK
dc.subjectфункція контролюuk_UK
dc.subjectcontrol functionuk_UK
dc.subjectфункция контроляuk_UK
dc.subjectресторанний бізнесuk_UK
dc.subjectrestaurant businessuk_UK
dc.subjectресторанный бизнесuk_UK
dc.subjectконтролюванняuk_UK
dc.subjectcontroluk_UK
dc.subjectконтролированиеuk_UK
dc.subjectмета контролюuk_UK
dc.subjectpurpose of controluk_UK
dc.subjectцель контроляuk_UK
dc.titleЗначення контролю як функції менеджменту в діяльності підприємств ресторанного господарстваuk_UK
dc.title.alternativeThe Role of Controlling as a Management Function in the Operation of Restaurant Business Enterpriseuk_UK
dc.title.alternativeЗначение контроля как функции менеджмента в деятельности предприятия ресторанного хозяйстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.81.12 Організація та управління. Планування на підприємстві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdfОсновний текст313.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.