Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/734
Название: Проблемна лекція як засіб формування у студентів творчого підходу до навчання
Другие названия: Problem lecture as a means of forming a creative approach to learning in students
Авторы: Багрій, Конон Леонідович
Адамова, Ірина Захарівна
Ключевые слова: проблемна лекція
problem lecture
проблемне навчання
problem learning
проблемна ситуація
problem situation
прийоми проблемної ситуації
methods of problem situation
Дата публикации: 2013
Издатель: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2013. Вип. ІІ (50). С.382-386
Аннотация: У статті розглядаються теоретичні засади, сутність проведення проблемних лекцій як однієї із ефективних технологій навчання, розкрито особливості викладу лекційного матеріалу, проаналізовано переваги проблемної лекції як способу формування у студентів творчого підходу до навчання. The article examines the theoretical framework, the essence of the problem of lectures as one of the effective technologies to study the peculiarities of presentation lectures, analyzes the advantages problem lectures as a way of shaping students’ creative approach to learning.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/734
Располагается в коллекциях:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
71Багрій.pdfОсновний текст114.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.