Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/734
Название: | Проблемна лекція як засіб формування у студентів творчого підходу до навчання |
Другие названия: | Problem lecture as a means of forming a creative approach to learning in students |
Авторы: | Багрій, Конон Леонідович Адамова, Ірина Захарівна |
Ключевые слова: | проблемна лекція problem lecture проблемне навчання problem learning проблемна ситуація problem situation прийоми проблемної ситуації methods of problem situation |
Дата публикации: | 2013 |
Издатель: | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2013. Вип. ІІ (50). С.382-386 |
Аннотация: | У статті розглядаються теоретичні засади, сутність проведення проблемних лекцій як однієї із ефективних технологій навчання, розкрито особливості викладу лекційного матеріалу, проаналізовано переваги проблемної лекції як способу формування у студентів творчого підходу до навчання. The article examines the theoretical framework, the essence of the problem of lectures as one of the effective technologies to study the peculiarities of presentation lectures, analyzes the advantages problem lectures as a way of shaping students’ creative approach to learning. |
URI: | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/734 |
Располагается в коллекциях: | 14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
71Багрій.pdf | Основний текст | 114.26 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.