Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/734
Title: Проблемна лекція як засіб формування у студентів творчого підходу до навчання
Other Titles: Problem lecture as a means of forming a creative approach to learning in students
Authors: Багрій, Конон Леонідович
Адамова, Ірина Захарівна
Keywords: проблемна лекція
problem lecture
проблемне навчання
problem learning
проблемна ситуація
problem situation
прийоми проблемної ситуації
methods of problem situation
Issue Date: 2013
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2013. Вип. ІІ (50). С.382-386
Abstract: У статті розглядаються теоретичні засади, сутність проведення проблемних лекцій як однієї із ефективних технологій навчання, розкрито особливості викладу лекційного матеріалу, проаналізовано переваги проблемної лекції як способу формування у студентів творчого підходу до навчання. The article examines the theoretical framework, the essence of the problem of lectures as one of the effective technologies to study the peculiarities of presentation lectures, analyzes the advantages problem lectures as a way of shaping students’ creative approach to learning.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/734
Appears in Collections:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71Багрій.pdfОсновний текст114.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.