Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович-
dc.contributor.authorАдамова, Ірина Захарівна-
dc.date.accessioned2021-10-04T17:55:02Z-
dc.date.available2021-10-04T17:55:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 377.1: 37.02:371.315-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/720-
dc.description.abstractРеформування сучасного українського суспільства супроводжується загостренням соціальних проблем. В сучасних умовах ринку праці та особливостей працевлаштування, зростають вимоги до професійної компетентності випускників, що обумовлює якісно нові форми та методи вищої освіти, спрямовані на створення цілісної системи безперервної освіти, на розширення сфери самостійної діяльності студентів, які формують навички самоорганізації та самоосвіти. Розширення функцій та зростання ролі самостійної роботи студентів не тільки веде до збільшення її обсягу, а й обумовлює зміну у взаємовідносинах між викладачем і студентом як рівноправними суб'єктами навчальної діяльності, привчатимуть його самостійно вирішувати питання організації, планування, контролю за своєю навчальною діяльністю, виховуючи самостійність, як особисту рису характеру. В статті розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, підходи її ефективної організації як невід’ємної складової в системі освітнього середовища. Reform of the modern Ukrainian society accompanied by an aggravation of social problems. In the current conditions of the labor market and employment characteristics, increasing demands for professional competence of graduates, which makes qualitatively new forms and methods of higher education aimed at creating an integrated system of lifelong learning, the increased self-employment students form their skills of self-organization and self-education.Extension functions and the increasing role of independent work not only leads to expansion, but also causes a change in the relationship between teacher and student as equal subjects of learning activities pryvchatymut it to decide on the organization, planning, monitoring its training activities, educating independence, as a personal trait.In the article the features of independent work with the current requirements and the learning environment, effective approaches it as an integral part of the system of educational environment.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2015. Вип. ІІ (58). С.237-244uk_UK
dc.subjectсамостійна роботаuk_UK
dc.subjectindependent workuk_UK
dc.subjectіндивідуальна роботаuk_UK
dc.subjectindividual workuk_UK
dc.subjectсамоосвітаuk_UK
dc.subjectself-educationuk_UK
dc.subjectсамостійністьuk_UK
dc.subjectindependenceuk_UK
dc.subjectтворче завданняuk_UK
dc.subjectcreative taskuk_UK
dc.titleОсобливості організації самостійної роботи студентів в процесі виявлення їх творчого потенціалуuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of independent student work in identifying their creative potentialuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36Багрій.pdfОсновний текст183.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.