Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/720
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Багрій, Конон Леонідович | - |
dc.contributor.author | Адамова, Ірина Захарівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-04T17:55:02Z | - |
dc.date.available | 2021-10-04T17:55:02Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК 377.1: 37.02:371.315 | - |
dc.identifier.uri | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/720 | - |
dc.description.abstract | Реформування сучасного українського суспільства супроводжується загостренням соціальних проблем. В сучасних умовах ринку праці та особливостей працевлаштування, зростають вимоги до професійної компетентності випускників, що обумовлює якісно нові форми та методи вищої освіти, спрямовані на створення цілісної системи безперервної освіти, на розширення сфери самостійної діяльності студентів, які формують навички самоорганізації та самоосвіти. Розширення функцій та зростання ролі самостійної роботи студентів не тільки веде до збільшення її обсягу, а й обумовлює зміну у взаємовідносинах між викладачем і студентом як рівноправними суб'єктами навчальної діяльності, привчатимуть його самостійно вирішувати питання організації, планування, контролю за своєю навчальною діяльністю, виховуючи самостійність, як особисту рису характеру. В статті розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів з урахуванням сучасних вимог та умов навчання, підходи її ефективної організації як невід’ємної складової в системі освітнього середовища. Reform of the modern Ukrainian society accompanied by an aggravation of social problems. In the current conditions of the labor market and employment characteristics, increasing demands for professional competence of graduates, which makes qualitatively new forms and methods of higher education aimed at creating an integrated system of lifelong learning, the increased self-employment students form their skills of self-organization and self-education.Extension functions and the increasing role of independent work not only leads to expansion, but also causes a change in the relationship between teacher and student as equal subjects of learning activities pryvchatymut it to decide on the organization, planning, monitoring its training activities, educating independence, as a personal trait.In the article the features of independent work with the current requirements and the learning environment, effective approaches it as an integral part of the system of educational environment. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2015. Вип. ІІ (58). С.237-244 | uk_UK |
dc.subject | самостійна робота | uk_UK |
dc.subject | independent work | uk_UK |
dc.subject | індивідуальна робота | uk_UK |
dc.subject | individual work | uk_UK |
dc.subject | самоосвіта | uk_UK |
dc.subject | self-education | uk_UK |
dc.subject | самостійність | uk_UK |
dc.subject | independence | uk_UK |
dc.subject | творче завдання | uk_UK |
dc.subject | creative task | uk_UK |
dc.title | Особливості організації самостійної роботи студентів в процесі виявлення їх творчого потенціалу | uk_UK |
dc.title.alternative | Features of independent student work in identifying their creative potential | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | 14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
36Багрій.pdf | Основний текст | 183.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.