Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович-
dc.date.accessioned2021-10-04T17:51:10Z-
dc.date.available2021-10-04T17:51:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 378.654-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/719-
dc.description.abstractНеправильна педагогічна взаємодія у системі «викладач-студенти» породжує страх, невпевненість, ослаблення уваги, пам’яті, працездатності, порушення динаміки мовлення і, як наслідок, поява стереотипних висловлювань студентів, тобто у них знижується бажання і вміння думати самостійно, збільшується конформність у поведінці. У кінцевому рахунку народжується стійке негативне ставлення до викладача, а потім і до предмета. У статті розглядається проблема педагогічної комунікативної взаємодії викладача зі студентами. Проаналізовано різні стилі керівництва викладача, розкриті різні моделі комунікативної взаємодії викладача зі студентами в процесі навчання. Підкреслюється важливість позитивного психологічного клімату повсякденного педагогічного спілкування у вищій школі, зокрема акцентовано увагу на бар’єри, що породжують конфлікти і заважають партнерству в спільній діяльності викладача і студентів. Wrong pedagogical interaction in system "teacher-students" creates fear, uncertainty, weakening of attention, memory, performance, breach speech dynamics and, consequently, the appearance of stereotypical expressions of students that they have reduced the desire and ability to think independently, increases in conformity behavior. Ultimately born persistent negative attitude toward the teacher, and then to the subject. The problem of teaching communicative interaction between teacher and students. Analyzed different styles of leadership teacher disclosed various models of communicative interaction between teacher and students in the learning process. The importance of a positive psychological climate of everyday communication teaching in higher education, particularly accentuated attention to the barriers which cause conflicts and interfere partnership in a joint activity of teacher and students.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2016. Вип. ІІ (62). С.174-182uk_UK
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UK
dc.subjectpedagogical communicationuk_UK
dc.subjectстилі керівництва викладачаuk_UK
dc.subjectteacher leadership stylesuk_UK
dc.subjectмоделі комунікативної взаємодіїuk_UK
dc.subjectmodels of communicative interactionuk_UK
dc.subjectвикладачuk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectконфліктні ситуаціїuk_UK
dc.subjectconflictsuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.titleВикладач-студенти: взаємодія в процесі навчанняuk_UK
dc.title.alternativeTeacher-student: interaction in the learning processuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33Багрій.pdfОсновний текст724.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.