Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Соціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринкуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2018Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2021Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаної пандемією коронавірусуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Семенда, Ольга Володимирівна; Кохан, Маріанна Остапівна
2018Перспективи участі бренду підприємств у виставкових заходах: світовий та вітчизняний досвідВдовічена, Ольга Геннадіївна
2017Управління портфелем бренду в сучасних ринкових умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дзундза, Тетяна Ігорівна
2022Цифровізація антикризового менеджменту підприємства в умовах війниВдовічена, Ольга Геннадіївна; Сойма, Світлана Юріївна; Білоусько, Таміла Юріївна
2022Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в УкраїніВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Чернова, Ірина Вікторівна
2022Сучасні тенденції управління кар’єрою працівників на підприємстві у кризових умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна; Гнатюк, Марія Олександрівна; Вдовічен, Данило Анатолійович
2021Ризик-орієнтовний менеджмент корпоративних підприємств у сучасних умовахВдовічена, Ольга Геннадіївна; Насікан, Ніна Іванівна; Гринчук, Юлія Сергіївна
2022Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарюванняВдовічена, Ольга Геннадіївна; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Корюгін, Андрій Валерійович