Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович-
dc.date.accessioned2021-10-02T13:30:55Z-
dc.date.available2021-10-02T13:30:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 37.026.4-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/691-
dc.description.abstractЕфективність процесу навчання багато в чому визначається тим, чи спирається засвоєння наукових понять на знання конкретних фактів, наявність уявлень студентів про ті предмети, явища, процеси, які дані поняття відображають, що сприяє правильному розумінню законів природи людського суспільства. На сучасному етапі розвитку дидактики наочність можна визначити як принцип навчання, який ґрунтується на відображенні конкретних предметів, явищ, процесів, моделей або їх образних відтворень. За допомогою пояснень, прикладів можна створити уявлення про те чи інше поняття, тобто можна навчати наочно, спиратись на ті ж образи, уявлення, дії, які є в особистому досвіді студентів. У дослідженні розкривається значення наочності у сприйнятті матеріалу. Піднімається проблема неефективного використання наочних засобів у навчальному процесі, виділено основні помилки при їх застосуванні. The effectiveness of the learning process is largely determined by, or assimilation of scientific concepts based on knowledge of specific facts, the presence of students’ ideas about the objects, phenomena, processes, data that reflect the concept that contributes to a correct understanding of the laws of the nature of human society. At the present stage of development of didactics visibility can be defined as the principle of learning based on the display of specific objects, phenomena, processes, patterns or figurative reproductions. With the help of explanations, examples, you can create a picture of a particular thing that is possible to teach clearly, based on the same images, ideas, actions that are in the personal experience of students. The study revealed the visibility value in the perception of the material. Raised the problem of inefficient use of visual aids in the learning process, highlighted basic errors in their application.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2016. Вип. І (61). С.260-268uk_UK
dc.subjectзасоби наочностіuk_UK
dc.subjectmeans clarityuk_UK
dc.subjectвізуальна інформаціяuk_UK
dc.subjectvisual informationuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjectабстрактне мисленняuk_UK
dc.subjectabstract thinkinguk_UK
dc.subjectпринцип наочностіuk_UK
dc.subjectclarity principleuk_UK
dc.subjectсприйманняuk_UK
dc.subjectperceptionuk_UK
dc.subjectопорні конспектиuk_UK
dc.subjectbasic schemeuk_UK
dc.titleНаочність у викладанні та її значення в навчальному процесіuk_UK
dc.title.alternativeVisibility in teaching and its importance in educational processuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35Багрій.pdfОсновний текст192.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.