Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/691
Назва: | Наочність у викладанні та її значення в навчальному процесі |
Інші назви: | Visibility in teaching and its importance in educational process |
Автори: | Багрій, Конон Леонідович |
Теми: | засоби наочності means clarity візуальна інформація visual information студент student абстрактне мислення abstract thinking принцип наочності clarity principle сприймання perception опорні конспекти basic scheme |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2016. Вип. І (61). С.260-268 |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність процесу навчання багато в чому визначається тим, чи спирається засвоєння наукових понять на знання конкретних фактів, наявність уявлень студентів про ті предмети, явища, процеси, які дані поняття відображають, що сприяє правильному розумінню законів природи людського суспільства. На сучасному етапі розвитку дидактики наочність можна визначити як принцип навчання, який ґрунтується на відображенні конкретних предметів, явищ, процесів, моделей або їх образних відтворень. За допомогою пояснень, прикладів можна створити уявлення про те чи інше поняття, тобто можна навчати наочно, спиратись на ті ж образи, уявлення, дії, які є в особистому досвіді студентів. У дослідженні розкривається значення наочності у сприйнятті матеріалу. Піднімається проблема неефективного використання наочних засобів у навчальному процесі, виділено основні помилки при їх застосуванні. The effectiveness of the learning process is largely determined by, or assimilation of scientific concepts based on knowledge of specific facts, the presence of students’ ideas about the objects, phenomena, processes, data that reflect the concept that contributes to a correct understanding of the laws of the nature of human society. At the present stage of development of didactics visibility can be defined as the principle of learning based on the display of specific objects, phenomena, processes, patterns or figurative reproductions. With the help of explanations, examples, you can create a picture of a particular thing that is possible to teach clearly, based on the same images, ideas, actions that are in the personal experience of students. The study revealed the visibility value in the perception of the material. Raised the problem of inefficient use of visual aids in the learning process, highlighted basic errors in their application. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/691 |
Розташовується у зібраннях: | 14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35Багрій.pdf | Основний текст | 192.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.