Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/691
Название: Наочність у викладанні та її значення в навчальному процесі
Другие названия: Visibility in teaching and its importance in educational process
Авторы: Багрій, Конон Леонідович
Ключевые слова: засоби наочності
means clarity
візуальна інформація
visual information
студент
student
абстрактне мислення
abstract thinking
принцип наочності
clarity principle
сприймання
perception
опорні конспекти
basic scheme
Дата публикации: 2016
Издатель: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2016. Вип. І (61). С.260-268
Аннотация: Ефективність процесу навчання багато в чому визначається тим, чи спирається засвоєння наукових понять на знання конкретних фактів, наявність уявлень студентів про ті предмети, явища, процеси, які дані поняття відображають, що сприяє правильному розумінню законів природи людського суспільства. На сучасному етапі розвитку дидактики наочність можна визначити як принцип навчання, який ґрунтується на відображенні конкретних предметів, явищ, процесів, моделей або їх образних відтворень. За допомогою пояснень, прикладів можна створити уявлення про те чи інше поняття, тобто можна навчати наочно, спиратись на ті ж образи, уявлення, дії, які є в особистому досвіді студентів. У дослідженні розкривається значення наочності у сприйнятті матеріалу. Піднімається проблема неефективного використання наочних засобів у навчальному процесі, виділено основні помилки при їх застосуванні. The effectiveness of the learning process is largely determined by, or assimilation of scientific concepts based on knowledge of specific facts, the presence of students’ ideas about the objects, phenomena, processes, data that reflect the concept that contributes to a correct understanding of the laws of the nature of human society. At the present stage of development of didactics visibility can be defined as the principle of learning based on the display of specific objects, phenomena, processes, patterns or figurative reproductions. With the help of explanations, examples, you can create a picture of a particular thing that is possible to teach clearly, based on the same images, ideas, actions that are in the personal experience of students. The study revealed the visibility value in the perception of the material. Raised the problem of inefficient use of visual aids in the learning process, highlighted basic errors in their application.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/691
Располагается в коллекциях:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35Багрій.pdfОсновний текст192.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.