Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorВойцих, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2021-09-29T18:56:32Z-
dc.date.available2021-09-29T18:56:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2018/14.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 338.5:339.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/641-
dc.description.abstractАнотація У статті розглядаються особливості маркетингового ціноутворення на різних типах ринків. Визначено, що процес маркетингового ціноутворення на різних ринках відбувається по-різному. Зокрема, на досконало конкурентному ринку маркетингове ціноутворення перебуває під суттєвим впливом попиту і пропозиції, а орієнтиром ціноутворення виступають ринкові ціни. На монополістичному ринку характерним є сегментне маркетингове ціноутворення та застосування дискримінаційних цін; в умовах монополістичної конкуренції, окрім методів маркетингового ціноутворення, необхідно розробляти окремі пропозиції для різних споживчих сегментів і широко застосовувати практику присвоєння товарам марочних назв, рекламу та інші методи маркетингових комунікацій. За умов олігополії, при застосуванні методів маркетингового ціноутворення оптимальним рішенням для підприємств буде координування дій з іншими учасниками ринку. Summary The article deals with the peculiarities of marketing pricing in different types of markets. It is determined that the process of marketing pricing in different markets occurs differently. In particular, in a perfectly competitive market, marketing pricing is essentially influenced by supply and demand. A segmental marketing pricing and the application of discriminatory prices are typical for the monopolistic market. Under the conditions of monopolistic competition, in addition to the methods of marketing pricing, it is necessary to develop separate proposals for different consumer segments and widely apply the practice of assigning branded names to products, advertising and other methods of marketing communications under the conditions of oligopoly. When applying marketing pricing methods, optimal solutions for enterprises will coordinate actions with other market participants.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2018. Вип. I-II. (69-70). C. 84 - 90.uk_UK
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk_UK
dc.subjectmarketing pricinguk_UK
dc.subjectтипи ринківuk_UK
dc.subjecttypes of marketsuk_UK
dc.subjectдосконала конкуренціяuk_UK
dc.subjectperfect competitionuk_UK
dc.subjectмонополіяuk_UK
dc.subjectmonopolyuk_UK
dc.subjectмонополістична конкуренціяuk_UK
dc.subjectmonopolistic competitionuk_UK
dc.subjectолігополіяuk_UK
dc.subjectoligopolyuk_UK
dc.titleОсобливості маркетингового ціноутворення на різних типах ринківuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of Marketing Pricing on Different Types of Marketsuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности маркетингового ценообразования на различных типах рынковuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.81.55 Збут продукції, маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингове ціноутворення.pdfОсновний текст182.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.