Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorПащин, Руслана Ярославівна-
dc.date.accessioned2021-09-29T18:53:03Z-
dc.date.available2021-09-29T18:53:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2018/v4/10.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.13-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/640-
dc.description.abstractАнотація У статті детально досліджуються особливості створення та реалізації рекламної кампанії в Facebook. Визначено, що в сучасних умовах реклама в мережі Інтернет через соціальні мережі є одним з пріоритетних напрямів просування продукції за допомогою маркетингових комунікацій. Проаналізовано основні категорії налаштування бізнес – сторінки у соціальній мережі Facebook, серед яких «business or brand» та «community or public figure»; цілі просування рекламної кампанії, зокрема, «awareness», «consideration», «conversion»; налаштування цільової аудиторії; налаштування плейсменту; налаштування бюджету та графіку оголошення; вибір формату оголошення; вибір сторінки оформлення рекламного звернення. Запропоновано підприємствам активно використовувати рекламну кампанію в соціальних мережах, постійно слідкувати за її результатами та по можливості корегувати їх. Summary The article details the features of creating and implementing an advertising campaign in Facebook. It is determined that under current conditions advertising in the Internet through social networks is one of the priority directions of product promotion with the help of marketing communications. The main categories of configuring business pages in the social network of Facebook are analyzed, among which are "business or brand" and "community or public figure"; promotion of advertising campaigns, in particular, "awareness", "consideration", "conversion"; target audience setting; paste setting; budget setting and ad schedule; choose ad format; choose the page for designing an advertisement. It is suggested that companies actively use the advertising campaign in social networks, constantly monitor its results and, if possible, adjust them.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2018. Вип. IV. (72). C.80 - 88uk_UK
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UK
dc.subjectinternet advertisinguk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectsocial networksuk_UK
dc.subjectбізнес- сторінкаuk_UK
dc.subjectbusiness pageuk_UK
dc.subjectцілі просуванняuk_UK
dc.subjectpromotion goalsuk_UK
dc.subjectвпізнаваністьuk_UK
dc.subjectrecognitionuk_UK
dc.subjectлідиuk_UK
dc.subjectleadsuk_UK
dc.subjectконверсіяuk_UK
dc.subjectconversionuk_UK
dc.subjectтрафікuk_UK
dc.subjecttrafficuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectплейсментuk_UK
dc.subjectplacementuk_UK
dc.subjectтаргетингuk_UK
dc.subjecttargetinguk_UK
dc.titleОсобливості реалізації рекламної кампанії у соціальній мережі Facebookuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of Advertising Campaign Realization in the Social Network of Facebookuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности реализации рекламной кампании в социальной сети Facebookuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.81.55 Збут продукції, маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рекламна кампанія у Facebook.pdfОсновний текст340.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.