Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович-
dc.date.accessioned2021-09-28T18:40:06Z-
dc.date.available2021-09-28T18:40:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК: 37.09-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/625-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість ефективного дистанційного навчання у вищій освіті в умовах пандемії COVID-19 та окреслені основні проблеми особистості в взаємозв’язку «викладач-студент» в умовах карантину. Сучасний етап інформатизації суспільства не можна уявити без уведення інформаційно-комунікаційних технологій у всі ланки системи освіти, навчальні заклади й органи управління. Οсοбливοї актуальнοсті набувають ці технοлοгії в умοвах карантину, οскільки дοзвοляють реалізувати дистанційне навчання. Важливим є такοж те, щο дистанційна οсвіта рοзширює й οнοвлює рοль викладача, рοбить йοгο наставникοм-консультантом, який повинен координувати пізнавальний процес, постійно удосконалювати ті курси, які він викладає, підвищувати творчу активність і кваліфікацію відповідно до нововведень й інновацій. Під час дистанційної освіти відбувається також позитивний вплив на здобувачів вищої освіти: підвищення їх творчого й інтелектуального потенціалу за рахунок самоорганізації, прагнення до знань, використання сучасних інформаційних і телекοмунікаційних технοлοгій, уміння самοстійнο приймати відпοвідальні рішення. Аналіз дοсліджень, присвячених дистанційнοму οсвітньοму прοцесу, дοзвοлив виявити й інші йοгο οснοвні οсοбливοсті, зοкрема: οрієнтація на самοстійну пізнавальну діяльність; суттєві потенційні можливості дистанційного навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності; можливість організації відкритого навчання, розширення аудиторії споживачів освітніх послуг; інтеграція світових освітніх послуг; зниження, за певних умοв, матеріальних витрат на організацію і здійснення процесу навчання. The article substantiates the importance of effective distance learning in higher education in the context of the COVID-19 pandemic and outlines the main problems of the individual in the relationship "teacher-student" in quarantine. The current stage of informatization of society cannot be imagined without the introduction of information and communication technologies in all parts of the education system, educational institutions and government. These technologies are especially relevant in quarantine, as they allow you to implement distance learning. It is also important that distance education expands and renews the role of the teacher, makes him a mentor-consultant who should coordinate the cognitive process, constantly improve the courses he teaches, increase creativity and skills in accordance with innovations and innovations. During distance education there is also a positive impact on higher education: increasing their creative and intellectual potential through self-organization, the desire for knowledge, the use of modern information and telecommunications technologies, the ability to make responsible decisions. The analysis of the researches devoted to distance educational process, has allowed to reveal its other basic features, in particular: orientation on independent cognitive activity; significant potential opportunities for distance learning to intensify educational and cognitive activities; the possibility of organizing open learning, expanding the audience of consumers of educational services; integration of world educational services; reduction, under certain conditions, of material costs for the organization and implementation of the learning process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2021. Вип. І (81). С.129-144uk_UK
dc.subjectдистанційна освітаuk_UK
dc.subjectdistance educationuk_UK
dc.subjectонлайн-освітаuk_UK
dc.subjectonline educationuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UK
dc.subjectpandemic COVID-19uk_UK
dc.subjectвикладачuk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjecthigher educationuk_UK
dc.subjectнавчанняuk_UK
dc.subjecttraininguk_UK
dc.subjectосвітні платформиuk_UK
dc.subjecteducational platformsuk_UK
dc.titleОсобливості дистанційного навчання у вищій освіті в умовах пандемії COVID-19uk_UK
dc.title.alternativeFeatures of distance learning in higher education in the convention of the COVID-19 pandemicuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.01.87.23 Дистанційне навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1Багрій.pdf315.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.