Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаначинська, Юлія Анатоліївна / Manachynska, Yulia-
dc.date.accessioned2021-09-28T06:46:33Z-
dc.date.available2021-09-28T06:46:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 657.1:640.41-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/593-
dc.description.abstractРозкрито сутність тарифної політики підприємств готельного господарства та її вплив на формування результативності бізнесу. Запропоновано застосовувати систему спеціальних тарифів, до складу яких можуть бути включені «пакетні послуги». Визначено, що тариф «Пакетний» (packaged rate) є одним із найбільш перспективних при задоволенні всезростаючих потреб сучасних клієнтів. Обґрунтовано, що при формуванні готельного тарифу обов’язково слід враховувати перспективний рівень прибутковості готелю, базуючись на підході «знизу – вверх». За результатами проведеного дослідження з’ясовано, що процедура встановлення готельних тарифів для різних типів номерів є одним із ключових управлінських рішень, що чинить вагомий вплив на кінцеву прибутковість готельного господарства. Лише при застосування ефективної тарифної політики власники готельних комплексів можуть досягти необхідного рівня завантаженості номерного фонду. The essence of the tariff policy of the enterprises of hotel industry is considered. Its impact on the formation of business effectiveness is determined. It is proposed to use a system of special tariffs. The structure od these tarrifs can include "packet services". It is determined that the rate of tarrif «Packet» (packaged rate) is one of the most promising. It meets almost all the increasing needs of today's customers. It is proved that in the process of formation of hotel tarrif it is necessary to consider the prospective level of profitability of the hotel. This approach should be based on the approach «bottom – up». The results of the study have shown that the procedure for establishing hotel tarrifs for different types of rooms is one of the key management decisions, which has a significant impact on the ultimate profitability of the hotel industry. Only the application of effective tariff policy will allow owners of hotel complexes to achieve the required level of congestion accommodation facilities.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherЕкономічний аналіз. Збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету. Тернопіль. ТНЕУ, 2015. Вип. 22. №2 – С. 82 – 86.uk_UK
dc.relation.ispartofseriesВип. 22. №2;-
dc.subjectготельний тарифuk_UK
dc.subjecthotel tariffuk_UK
dc.subjectготельне господарствоuk_UK
dc.subjecthotel industryuk_UK
dc.subjectприбутковістьuk_UK
dc.subjectprofitabilityuk_UK
dc.subjectтарифна політикаuk_UK
dc.subjectpricing policyuk_UK
dc.subjectціноутворенняuk_UK
dc.subjectpricinguk_UK
dc.titleHotel tariff types and complex nature of hotel servicesuk_UK
dc.title.alternativeТипи готельного тарифу та комплексний характер готельних послугuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_Manachynska_J.pdfосновний текст898.38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.