Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Багрій, Конон Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-25T14:01:02Z | - |
dc.date.available | 2021-09-25T14:01:02Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147.091.32 | - |
dc.identifier.uri | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні засади, сутність проведення проблемних лекцій як однієї із ефективних технологій навчання, розкрито особливості викладу лекційного матеріалу, проаналізовано переваги проблемної лекції як способу формування у студентів творчого підходу до навчання. The article examines the theoretical framework, the essence of the problem of lectures as one of the effective technologies to study the peculiarities of presentation lectures, analyzes the advantages problem lectures as a way of shaping students’ creative approach to learning. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2021. Вип. ІІІ (51). С.337-340 | uk_UK |
dc.subject | проблемна лекція | uk_UK |
dc.subject | problem lecture | uk_UK |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UK |
dc.subject | problem learning | uk_UK |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UK |
dc.subject | problem situation | uk_UK |
dc.subject | прийоми проблемної ситуації | uk_UK |
dc.subject | methods of problem situation | uk_UK |
dc.title | Проблемні лекції як спосіб формування у студентів творчого підходу до навчання | uk_UK |
dc.title.alternative | Problem lectures as a way to form students' creative approach to learning | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | 14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
49Багрій.pdf | Основний текст | 114.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.