Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович-
dc.date.accessioned2021-09-25T14:01:02Z-
dc.date.available2021-09-25T14:01:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.32-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні засади, сутність проведення проблемних лекцій як однієї із ефективних технологій навчання, розкрито особливості викладу лекційного матеріалу, проаналізовано переваги проблемної лекції як способу формування у студентів творчого підходу до навчання. The article examines the theoretical framework, the essence of the problem of lectures as one of the effective technologies to study the peculiarities of presentation lectures, analyzes the advantages problem lectures as a way of shaping students’ creative approach to learning.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2021. Вип. ІІІ (51). С.337-340uk_UK
dc.subjectпроблемна лекціяuk_UK
dc.subjectproblem lectureuk_UK
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UK
dc.subjectproblem learninguk_UK
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UK
dc.subjectproblem situationuk_UK
dc.subjectприйоми проблемної ситуаціїuk_UK
dc.subjectmethods of problem situationuk_UK
dc.titleПроблемні лекції як спосіб формування у студентів творчого підходу до навчанняuk_UK
dc.title.alternativeProblem lectures as a way to form students' creative approach to learninguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49Багрій.pdfОсновний текст114.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.