Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560
Назва: Проблемні лекції як спосіб формування у студентів творчого підходу до навчання
Інші назви: Problem lectures as a way to form students' creative approach to learning
Автори: Багрій, Конон Леонідович
Теми: проблемна лекція
problem lecture
проблемне навчання
problem learning
проблемна ситуація
problem situation
прийоми проблемної ситуації
methods of problem situation
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2021. Вип. ІІІ (51). С.337-340
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні засади, сутність проведення проблемних лекцій як однієї із ефективних технологій навчання, розкрито особливості викладу лекційного матеріалу, проаналізовано переваги проблемної лекції як способу формування у студентів творчого підходу до навчання. The article examines the theoretical framework, the essence of the problem of lectures as one of the effective technologies to study the peculiarities of presentation lectures, analyzes the advantages problem lectures as a way of shaping students’ creative approach to learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560
Розташовується у зібраннях:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49Багрій.pdfОсновний текст114.38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.