Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560
Название: Проблемні лекції як спосіб формування у студентів творчого підходу до навчання
Другие названия: Problem lectures as a way to form students' creative approach to learning
Авторы: Багрій, Конон Леонідович
Ключевые слова: проблемна лекція
problem lecture
проблемне навчання
problem learning
проблемна ситуація
problem situation
прийоми проблемної ситуації
methods of problem situation
Дата публикации: 2013
Издатель: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2021. Вип. ІІІ (51). С.337-340
Аннотация: У статті розглядаються теоретичні засади, сутність проведення проблемних лекцій як однієї із ефективних технологій навчання, розкрито особливості викладу лекційного матеріалу, проаналізовано переваги проблемної лекції як способу формування у студентів творчого підходу до навчання. The article examines the theoretical framework, the essence of the problem of lectures as one of the effective technologies to study the peculiarities of presentation lectures, analyzes the advantages problem lectures as a way of shaping students’ creative approach to learning.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/560
Располагается в коллекциях:14.35.09 Методика викладання навчальних дисциплін у вищій професійній школі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
49Багрій.pdfОсновний текст114.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.