Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorНікульча, Валентин Анатолійович-
dc.date.accessioned2021-09-25T07:20:35Z-
dc.date.available2021-09-25T07:20:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v1-2/NV-2017-v1-2_46.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339. 372-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/544-
dc.description.abstractАнотація Актуальність теми дослідження зумовлена загостренням конкуренції за споживача внаслідок зниження ефективності впливу традиційних інструментів, що використовуються підприємствами роздрібної торгівлі. У статті розглянуто теоретичні основи щодо формування розширеного комплексу маркетингу торговельного підприємства. Проаналізовано структурні елементи комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі, запропоновано підхід щодо розширення його складу за рахунок елементу «партнерства». Визначено зміст елементу «партнерства», його відмінності від наявних у розширеному комплексі маркетингу елементів та результати використання підприємствами роздрібної торгівлі. Реалізація партнерства розглядається у межах мотиваційної взаємодії між підприємством роздрібної торгівлі та споживачем, що призводить до позитивних змін як у діяльності підприємства, так і поведінці останнього. Основним інструментом у межах мотиваційної взаємодії запропоновано розглядати програму лояльності, а також визначено їх сутність, різновиди та основні завдання. Summary Background research caused by increased competition for the consumer due to the reduction of the effectiveness of traditional tools used by retailers. The article discusses the theoretical basis on formation of enterprises’ advanced marketing-mix commercial. Analysis of the structural elements of the retailer’s marketing mix, an approach to expand its membership by the element "partnership". The content element "partnership" distinct from existing extended marketing-mix elements and results of retailers. Implementation of the partnership is seen within motivational interaction between the retailer and the consumer, leading to positive changes both in the enterprise and the behavior of the latter. The main tool within motivational interaction invited to consider loyalty program, defined by their nature, types and basic tasks.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2017. Вип. I-II. (65-66). C. 443 - 452.uk_UK
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UK
dc.subjectretailuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing mixuk_UK
dc.subjectпартнерствоuk_UK
dc.subjectpartnershipuk_UK
dc.subjectмотиваційна взаємодіяuk_UK
dc.subjectmotivational interactionuk_UK
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UK
dc.subjectloyalty programuk_UK
dc.titleКлієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівліuk_UK
dc.title.alternativeCustomer Oriented Retailers’ Marketing Mixuk_UK
dc.title.alternativeКлиентоориентированный комплекс маркетинга предприятия розничной торговлиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу.pdfОсновний текст200.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.