Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/544
Назва: Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівлі
Інші назви: Customer Oriented Retailers’ Marketing Mix
Клиентоориентированный комплекс маркетинга предприятия розничной торговли
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Нікульча, Валентин Анатолійович
Теми: роздрібна торгівля
retail
комплекс маркетингу
marketing mix
партнерство
partnership
мотиваційна взаємодія
motivational interaction
програма лояльності
loyalty program
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2017. Вип. I-II. (65-66). C. 443 - 452.
Бібліографічний опис: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v1-2/NV-2017-v1-2_46.pdf
Короткий огляд (реферат): Анотація Актуальність теми дослідження зумовлена загостренням конкуренції за споживача внаслідок зниження ефективності впливу традиційних інструментів, що використовуються підприємствами роздрібної торгівлі. У статті розглянуто теоретичні основи щодо формування розширеного комплексу маркетингу торговельного підприємства. Проаналізовано структурні елементи комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі, запропоновано підхід щодо розширення його складу за рахунок елементу «партнерства». Визначено зміст елементу «партнерства», його відмінності від наявних у розширеному комплексі маркетингу елементів та результати використання підприємствами роздрібної торгівлі. Реалізація партнерства розглядається у межах мотиваційної взаємодії між підприємством роздрібної торгівлі та споживачем, що призводить до позитивних змін як у діяльності підприємства, так і поведінці останнього. Основним інструментом у межах мотиваційної взаємодії запропоновано розглядати програму лояльності, а також визначено їх сутність, різновиди та основні завдання. Summary Background research caused by increased competition for the consumer due to the reduction of the effectiveness of traditional tools used by retailers. The article discusses the theoretical basis on formation of enterprises’ advanced marketing-mix commercial. Analysis of the structural elements of the retailer’s marketing mix, an approach to expand its membership by the element "partnership". The content element "partnership" distinct from existing extended marketing-mix elements and results of retailers. Implementation of the partnership is seen within motivational interaction between the retailer and the consumer, leading to positive changes both in the enterprise and the behavior of the latter. The main tool within motivational interaction invited to consider loyalty program, defined by their nature, types and basic tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/544
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу.pdfОсновний текст200.92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.